Friday, March 18, 2011

Födelsedag - birthday

Min kära man säger att jag måste göra en liten uppdatering om min födelsedag, så att ni inte tror att han glömde bort den. Det gjorde han verkligen inte, det kan jag intyga! Tvärtom planerade han för den i flera veckor. På måndagen åkte vi till Pittsburgh för ett pastorsmöte, som Weslie deltog i. Efteråt tog han mig ut för att äta på en spansk restaurang. Vi fick jättegod mat - bl a chorizo och chilipeppar (se nedan). Min födelsedagspresent var en modern oljelampa från Iittala. Jättefin. Tack min älskling! Du är bäst!

My husband says that I have to put up a post about my birthday here, so you don't think that he forgot it. He really didn't. He took me to a Spanish restaurant in Pittsburgh, where we had a very nice meal and then he gave me a modern oil lamp from Iittala. I have the best husband!




1 comment:

  1. Happy (late) Birthday Kristina! Those giant movie pickles look delicioso!

    ReplyDelete