Sunday, March 18, 2012

Födelsedag

I tordags var det min födelsedag (igen). Åren går så fort numera! Det var en fin dag med mina två kära. Edith hade den bästa natten hittills i sitt korta liv och Weslie gav mig en spa-behandlig, samt gjorde en god middag (grillad t-bensstek och zucchini, samt rostad blomkål). Året som gott har varit ett mycket välsignat år, mest naturligtvis för att jag har fått bli mamma för första gången. Vår lilla Edith är en underbar Guds gåva! Men Gud har också välsignat mig på andra sätt under året. Vi fick tillbringa hela sommaren i Finland. Weslies praktikår gick bra och vi hade en fin tid i Butler, Pennsylvania. Vi har fått ett år till i Fort Wayne bland kära vänner. Vi fick fira jul i Alabama. Livet är gott och Gud är god!

 
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment